"AVENTURILE" UNUI PACIENT / INCOTRO ? ( 2 )

                    Ulterior pacientul avea sa treaca si prin alte "aventuri":
  
                   1.Medic pneumolog care nu reuseste sa citeasca un CD al unei radiografii pulmonare si care nu este in stare sa stabileasca un diagnostic corect, desi asculta cu stetoscopul pacientul, decat dupa ce pacientul ii declara acestuia ca a fumat ani foarte multi.
                     In mentalitatea respectivului doctor diagnosticul stabilit si inserat in reteta a fost  B.P.O.C.(bronhopneumopatie obstructiva cronica) sau bronsita cronica datorat (asa cum rezulta din discutii) doar consumului de tigarete.
                    Interesant, ar spune multi specialisti, mai ales modul de stabilire al diagnosticului.
                   O.K. ar fi daca diagnosticul de mai sus ar trebui tratat cu antibiotice, asa cum a procedat respectivul medic, care a prescris "Augmentin" fara sa se intereseze, la fel ca si primul medic, daca pacientul sufera si de alte maladii pentru care urmeaza un anume tratament medicamentos.

                  Va las pe dvs sa apreciati !
 
             2. Si ca un"corolar" al tuturor intamplate, aceasi pacient este trimis de primul medic la un alt medic specialist, prin bilet de trimitere emis legal, dar cu valabilitate de o luna.
                Pacientul merge cu biletul de trimitere la registratura unei policlinici private cunoscute, este programat pentru o anume data la respectivul medic specialist pentru care avea emisa  trimiterea.
               Se prezinta cu biletul de trimitere la receptia policlinicii, unde i se comunica si chiar este si "mustrat" de un functionar de acolo pentru ca nu s-a uitat la valabilitatea biletului de trimitere, care a expirat intre timp si deci nu mai poate fi consultat de specialist.
              Intreaba de unde rezulta obligatia pacientului de a verifica un bilet pentru care chiar un functionar registrator care a aplicat cu scrisul sau termenul de programare nu l-a verificat.
             Nimeni nu poate raspunde si nu stie raspunsul pentru ca de nicaieri nu rezulta obligatia pacientului inventata de functionar.
             Este chemata de pacient sefa registratorului care sustine aceasi ineptie, fara a o putea justifica prin prevederi legale si care isi finalizeaza interventia prin intoarcerea spatelui catre beneficiarul de servicii medicale care ramane siderat de asemenea comportament si de lipsa vadita de competenta manifestata.
            Cand i se spune la ureche doamnei sefe ca este "expirata" si ca nu isi are locul acolo, aceasta  se uita urat, chiar cu o privire schimonosita si paraseste... sala.

            Acestea sunt faptele !
            In episodul urmator vom incerca sa  concluzionam pe baza lor, asupra situatiei reale a beneficiarului roman de servicii medicale la intalnirea cu "ofertele medicale" ale  unui sistem defect si anacronic, ori la intalnirea cu persoane care par a nu avea nimic comun cu meseriile pe care le practica sau cu vreo urma de deontologie.
           Da, este evident ca Hypocrat a decedat de mult, iar angajatii medicali sunt competenti doar in a persifla de la inaltimea unor piedestale imaginate doar de ei, la ghiseurile unde functioneaza

            Pamflet...
       

  
        

          

Comentarii