PRIVILEGIUL DE A AVEA PRIETENI ( 2 )

                  




                   La 20 sept. 2020, scriam primul episod al acestui subiect deosebit, adresat  unui alt om deosebit din viata mea :
                  https://si-noi.blogspot.com/2020/09/privilegiul-de-avea-prieteni.html

                  Astazi, cu o zi inainte de aniversarea unei alte persoane dragi din ultimii  ani de viata - si cred cu tarie, ca   si a timpului ce se va succede - ma  voi referi  la o fiinta de o mare valoare umana si spirituala, la o doamna, in adevaratul  sens al cuvantului, la Diana.

                In urma cu niste ani, amandoi ne aduceam contributia la  sfatuirea unor oameni pe un site juridic.
                Cu acea ocazie am avut sansa si onoarea sa cunosc o persoana de o deosebita inteligenta si putere de sinteza, o persoana integra, competenta si spirituala, dar mai ales un om de mare omenie si probitate morala, cu care am legat in timp o stransa si binecuvantata prietenie, o colegialitate umana adevarata.
               Am trecut cu greu, dupa putini ani, peste moartea sotiei, o  alta fiinta draga,  care a fost alaturi de mine ca un stalp de nadejde  al vietii mele, un om  si un prieten de mare omenie, timp de 28 de ani.
              Lovitura pierderii ei a fost fulgeratoare si dupa niste ani grei, inca o resimt si ii  simt lipsa omului langa care am fost.
              In toata aceasta perioada, de  mai mult de 6 ani, singurul meu sprijin si reper uman, alaturi de alti  cativa prieteni, pe care nu ii voi uita niciodata, la randul lor ,a fost Diana, cea care a fost  si este inca, pe rand, umarul pe care am plans si mi-am strigat durerea sau am oftat, supapa mea de refulare si de multe, foarte multe ori,  sfatuitorul si confidentul meu de taina.
             Ea este o persoana de mare caracter, de echilibru  si oricand gata de a-ti fi alaturi si mai ales, a fost inzestrata cu  o mare capacitate de a asculta si de  a intelege oamenii.
             A fost si este inca alaturi de mine, chiar daca  ne referim la locatii diferite.

            Acum dupa niste ani,  pot sa zic - si cred eu ca si cu asentimentul ei - ca face cu adevarat parte din familia mea sufleteasca, din randul celor mai buni si apropiati oameni cu a caror prietenie am fost onorat.
           As mai avea multe de scris si ea stie aceasta, dar pentru ca nu ii place lauda, imi voi  asuma dojana, nu inainte de a-i ura ani multi si fericiti, alaturi de cei dragi, impliniri, sanatate si sa fie binecuvantata macar cu toata dragostea si caldura umana, pe care mi le-a oferit mie .
          Dumnezeu sa iti fie alaturi !                  




Comentarii