PRIVILEGIUL DE A AVEA PRIETENI ( 1 )



"Asociaza-te numai cu oameni de calitate, daca ai respect pentru propria ta reputatie, caci e mai bine sa fii singur decat in companie proasta" - scria   George Washington in "Reguli de politete"

              Aceste cuvinte sunt cum nu se poate mai adevarate, iar in vremurile pe care le traim, ele si-au demonstrat pe deplin veridicitatea.

             Am cativa prieteni adevarati, carora le inchin - si lor- aceste randuri, pe care le doresc a fi un mesaj de prietenie, de dragoste, de respect si de stima PRIETENEASCA.
             Nu am sa le pomenesc tuturor numele, doar am sa scriu, ca ii multumesc lui Dumnezeu, ca sunt contemporan cu ei si ca am avut onoarea sa imi fie alaturi in momente dintre cele mai grele, sa le simt sufletele apropiate de al meu si mai ales sa simt caldura degajata de inimile lor primitoare. Tuturor fara exceptie !

             In afara de aceasta bucurie, fara margini,  am  si bucuria  de a fi  alaturi sufleteste si nu numai, de cel mai vechi si mai in varsta dintre acestia, el serband astazi implinirea unei frumoase varste.

            Un om pe care l-am cunoscut in urma cu mai bine de 30 si...de ani cand detinea o importanta slujba in aparatul de stat.

            Asa s-a intamplat ca drumurile noastre sa se intretaie si de atunci imi aduc aminte cu respect, in legatura cu cate dovezi de ajutor neconditionat si de prietenie mi-a dat, fiindu-mi alaturi in momente cheie din viata mie, si prin mine si familiei mele.
           Ne-am intalnit de sute de ori, in zile obisnuite, la zile de nastere, la zile onomastice, la un sprit ,ori  in momente mai grele. 
         Cand nu am putut sa ne intalnim am avut, cred eu, mii de convorbiri telefonice cu discutii de tot felul
          In tot timpul acestor zeci de ani, OMUL acesta s-a aflat alaturi de mine la greu sau mi-a dat sfaturi intelepte, ori bine indreptate. 

          Acum odata cu inaintarea in varsta, discutam foarte des telefonic si ca si inainte, chiar daca sanatatea si varsta nu ii mai permit, il simt alaturi.
         Avem convingeri politice diferite -si probabil spre deosebire de  cei mai multi dintre semenii nostri - nu abordam discutii politice, dar oricand avem subiecte comune de discutat.
         Cum aratam mai sus, am mai multi prieteni, ( Dumnezeu m-a ajutat din acest punct de vedere ) toti , indraznesc sa afirm, de "calibru" si ei merita toate superlativele.   

         Astazi la ceas aniversar, imi cer scuze  lor ca m-am referit mai mult  la cel mai in varsta dintre ei, la Fane, caruia si cu acest prilej in afara de ani multi si sanatate, ii urez tot binele din lume, alaturi de cei dragi.
         Sa traiesti Fane !

Comentarii

  1. Sanatate si putere si din partea mea!
    Zile cu bucurii!
    (Diana)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tie si tuturor celorlalti numai bine si este o bucurie enorma sa va am alaturi

      Ștergere
    2. Acum trei saptamani acest om deosebit despre care am scris ne-a parasit lasand un mare gol i viata.
      Condoleante sincere !

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Comentariile injurioase sau jignitoare vor fi sterse
Asteapta moderare: