ROMANIA INCOTRO ?

              Astazi la coada la o casa a unui cunoscut si frecventat magazin Lidl, din Bucuresti.
              Inaintea mea, o matahala "tuciurie", impreuna cu sotia si cu copil mic pe caruciorul de cumparaturi :
         
             "- Auzi domnule, mi-e scarba de toti cei care au votat cu PNL si PSD.
                  Le-au dat pensii mari.
                  Noi ii tinem in carca pe toti !
                  
                  Din partea mea tacere.
                  Repeta :

                 - Esti pensionar ?
                    Cu cine ai votat
                - Care iti este problema ?
                  Nu vezi ca nu ti se raspunde ?
              
                - Am si diploma ! imi raspunde cu emfaza zdrahonul
                - Ai cumparat-o ?
                   Cat ai dat pe ea ?
  
              La ultimele mele intrebari, a urmat  o "tacere asurzitoare" timp in care el si familia si-au luat carutul cu alimente si au disparut din incinta.
             
             La iesire l-am vazut incarcandu-si cumparaturile in portbabajul unei Dacii galbene, fara insemne ,care candva fusese taxi.
   

             Deci "scandalagiul " pus pe harta  ar fi un  fost sau actual taximetrist, suparat sau indoctrinat de mai stiu eu cine, pe fondul unei inculturi manifeste si probabil fara prea mare efort.
            Societatea romaneasca a ajuns sa fie polarizata- nu voi analiza aici  cauzele, atat de cunoscute - si s-a sadit in oameni, ca pe vremea propagandei comuniste sau a celei  de alt fel ura impotriva semenilor lor de alt gen, de alta varsta,  fata de pensionari  sau de alta formatiune intelectuala, culturala , ca si fata de orice "diferiti" !
  
           Zdrahonii cu minte putina provoaca si daca ripostezi, o poti si "incasa peste bot" ... doar pentru ca unii vor, iar altii se lasa manipulati 
           Vorba cuiva :
           "Fiecare dupa pregatire" !
           ROMANIA INCOTRO ?

 N.B. 
          Din motive lesne de inteles, limbajul a fost "cosmetizat" de autor

          
  

Comentarii