"EU CU CINE VOTEZ ?"

               De zile intregi vedem tot felul de imagini, adresate -cu tinta sau poate fara- unor anumite segmente de alegatori.
               Unul dintre candidati se adresa, avand langa sine, un intreg "arsenal popular" -afirma dsa. in mod rituos- plevei societatii.
               Cica, asa i-ar considera pe "oamenii obisnuiti" politicienii actuali.
               Asa o fi in mentalitatea unora, nu in a mea, chiar daca de multe ori, dreptul  de vot popular, este folosit, prin manipulare si nu numai, pentru interesele politicienilor sau  ele eventualilor candidati, ca si cel care se referea la "pleava"
               Pai, stimate domn candidat, dta, cu acel "arsenal rural", cu referire la superstitiile si la credintele "vulgului", cui te adresai, prin tabloul buf prezentat ?
               Pai, cu averea dtale  si cu trecutul pe care il "posezi", pare ca te adresai in mod cert numai vulgului... de fapt doar incercai sa ii captezi atentia.
              Mie, nu mi-ai captat-o si nu mi-ai capta-o, chiar daca ai veni costumat, ca la carnaval, in "Yeti"- Omul zapezilor in miez de vara.
              Nu ai reusit, cel putin in acceptiunea mea !
              De ce scriu acestea ?
              Pentru ca eu cred in naturalete, nu in fraze sforaitoare si nici in tinute de carnaval, care nu ne "prind"
              Eu cred in cuvinte tintite si in promisiuni onorate... daca se poate !
              Apropos, "eu cu cine votez" ?
    

Comentarii