IN MEMORIAM !

                        


                       In ultima perioada am scris mai putin.Mi-am permis  o pauza-  si din cauza ultimelor evenimente politice care, in mare parte, m-au dezgustat, datorita prestatiilor unor politicieni, care au demonstrat, inca o data, daca mai era necesar ca in afara  de ei si de interesele de grup Romania si romanii nu prea conteaza.
                      Astazi am sa scriu dintr-un motiv aparte- si anume cel al disparitiei dintre noi a unui mare om si sportiv, numit IVAN PATAICHIN.
                     Marele campion, ne-a parasit si ne priveste de undeva de sus, de deasupra acestei lumi, de multe ori prea naiva si prea viscerala.                       
                    In afara de faptul ca  ne-a iubit din toata  inima sa mare pe toti ne-a cinstitit si onorat cu uriasul sau palmares sportiv                     Cred ca in calitate de om al acestor meleaguri, ne-a privit cu o intelegere aparte,  el reusind mai  intotdeauna sa se afle deasupra noastra, prin prisma omeniei, moralitatii si a modestiei sale deosebite.
                   Am avut onoarea sa il cunosc personal in urma cu peste  30 de ani, undeva la fostul loc de munca, unde a venit impreuna cu tatal sau pentru ca acesta din  urma sa depuna marturie.
                  M-a frapat prin omenie, bunatate, intelegere  si comunicativitate, el discutand cu mine si cu fostii colegi despre masina sa- pe atunci printre primele dotate cu instalatie cu gaze.
                 Cred ca mai mult de o ora, ne- a explicat tuturor cu rabdare despre masina, dar si despre performantele sale sportive uriase.
                 De atunci, am observat ca omul acesta avea ceva, rar intalnit la multi dintre noi, o "unicitate sufleteasca deosebita".
                L-am  revazut in timp la o policlinica  - si la fel ca si prima data a impresionat pe toata lumea prin felul sau de a fi.
               Astazi, am aflat vestea ingrozitoare a disparitiei sale si am reusit sa vars o lacrima in memoria sa, moment in care amintirile m-au invadat.
              Zilele care vor veni voi incerca sa merg la C.S. Dinamo sa ii aduc un ultim omagiu.
              Domnia sa  a reusit sa ne farmece pe toti ca OM, ca sportiv si mai ales, ca roman prin performantele sale, prin caracterul sau deosebit, daruindu-i acestei tari, mai mult si mai multe decat ar fi putut orice politician care s-a perindat la putere in ultimii trizecisiunul de ani.
             Poate de la domnia sa  ar trebui sa invete politicienii acestia ce inseamna omenia, empatia si caracterul, tinand macar cont ca drapelul Romaniei i s-a ridicat datorita performantelor sale de mai multe ori decat se va ridica vreodata pentru ei.
            Condoleante  sincere familiei indurerate si Dumnezeu sa il odihneasca in pace !
           
Un pios omagiu !
       

             
               
                  

      

Comentarii