SI TOTUSI ...

                 Este greu cand in secolul al XXI-lea adevarul este considerat abuziv, atunci cand oricine, pe un site anume, cand se supara apasa "butonul" si automat, niste "admini" care nu stiu sau nu vor sa stie prea multe iti interzic postarile, chiar si prezentarea linkului blogului tau, in grupul pe care il administrezi, nemotivat in niciun fel.
                 Totul este automat si fara nicio justificare.
                 Asa s-a ajuns ca unii sa fie mai credibili decat altii, pe principii aleatorii.
                 Asa se procedeaza.
                 Se putea simplu anunta : "nu posta aici", dar cand totul este otova ...
                 Carta Europeana a drepturilor omuluui este calcata in picioare de niste "persoane", care iti ingradesc dreptul de comunicare in baza unui regulament arbitrar, aplicat cam in acelasi mod.
                 Ieri, ca si astazi, am cerut explicatii, am depus un protest pe pagina grupului meu, unde mi s-a permis sa postez, dupa protestul scris, depus ieri, insa fara a mi se permite sa scriu  si linkuri
                 Iata copy past de pe protestul depus astazi:

                  Gabi Radu pictogramă ecuson Administrator · 3h · "Buna seara tuturor ! Este intotdeauna foarte greu, atunci cand se supara cate un om, nu neaparat de rea credinta, dar din motive varii, care tin de cultura, de caracter, de educatia de acasa sau pur si simplu cu racile de comportament, apasa pe un "buton" pe facebook si cei de aici, te suspenda, iti suspenda dreptul de a-ti face public linkul propriului blog, chiar in grupul pe care il administrezi tu, doar pentru ce crede sa viseaza persoana in cauza, o persoana necunoscuta de nimeni si aflata in spatele unui ecran, ca si unii dintre noi. De ce unii sunt sau pot fi mai credibili decat altii, chiar nu stim Eu de pe tipul guvernarii Dragnea/Dancila, cam de cand hecarii lui Carmen Dan patrunsesera pe un site anume (nomina odiosa) nu am mai intrat pe acesta. Va aduceti aminte cand va dadeati intalniri in Pta.Universitatii pentru a protesta impotriva nedreptatilor sociale ? Veneau "baietii" inainte, pentru ca stiau ! Si eu imi amintesc si imi est multa jena ! Acestea se intampla cand adevarul este considerat abuziv"
               Dvs ce credeti ?
 

Comentarii

  1. Oh, oh! Poate ca s-a intamplat ca sa vezi cum e cand scrii ceea ce crezi ca-i adevar si altii nu-s de acord si cenzureaza. Poate ca s-a intamplat ca sa vezi ce inseamna ingradirea libertatii de exprimare/opinie...
    Nasol, dar cu cat stiu mai multi ce inseamna "blocajele" de gen poate ca vor fi mai multi care sa nu mai ridice din umeri cand unii isi racesc gura despre drepturi si libertati. 😊
    Zic si io!
    (Diana)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Comentariile injurioase sau jignitoare vor fi sterse
Asteapta moderare: