LEGATURI PRIMEJDIOASE ( 1 )

                    "Îmi zicea mama să votez AUR. Eu habar nu aveam ce este AUR. Mama vorbea cu oamenii din Biserică. Până am aflat eu, a fost târziu. Dar eu le-am dat sediul. Au sediul unde era Partidul Noua Generație”, a povestit omul de afaceri. „Mi-a zis cineva că vrea să facă partidul ăsta, dar am spus că pe mine nu mă mai interesează politica. Și acum m-am bucurat că a câștigat. De ce? L-am văzut pe președintele partidului că a zis: «Suntem tineri. Ascultăm și vrem să căpătăm experiență». Președintele lor a zis clar: «Dacă unul pleacă la alt partid, Dumnezeu îl va vedea. Dacă ne trădează, Dumnezeu vede trădarea». Ăla e un om credincios”, a completat Gigi Becali. Citeşte întreaga ştire: Ce legătură este între Gigi Becali și partidul AUR."
                sursa :https://www.libertatea.ro/stiri/ce-legatura-este-intre-gigi-becali-si-partidul-aur-3349941
  

              Scriam la 9 decembrie 2020, in postarea "Gura  lumii sloboda"  despre presupuse (la acea vreme) relatii dintre unii membri  familiei Becali si AUR, relatii confirmate mai tarziu (postarea de mai sus) de insusi  dl.George Becali, intr-un interviu acordat.
             Va invit sa cititi ce scriam la acea data :

             https://si-noi.blogspot.com/2020/12/gura-lumii-sloboda.html

           Spunea despre acest subiect intr-o emisiune de-a dsale.pe Youtube, distinsul gazetar si comentator politic, dl.Sabin Gherman :
           Iata un link,  din emisiunea despre care aminteam mai sus, care prevede si confirma aceste legaturi primejdioase.

           https://www.youtube.com/watch?v=-QcKFMaj7yc&feature=share&fbclid=IwAR3wUdeMHgsYjQvMuknKPXiKGd3ijvVPHnmtkwf2s4Ui-CgeD4My1xf0W38
          Nu voi face alte comentarii, din motive lesne de inteles in aceasta zi.
          Va ofer spre citire si justa judecata pareri si fapte.
          Dvs. judecati !
  

          Scria James Baldwin in "Nimeni nu-mi stie numele"-p.154:

          "Noi am facut lumea in care traim si noi trebuie sa o refacem"

cititi si partea a II -a:
https://draft.blogger.com/blog/post/edit/8298149689790013465/7643215201012479236https://draft.blogger.com/blog/post/edit/8298149689790013465/7643215201012479236

Comentarii

  1. Fecalele graite de acest individ numit Bbbcali intaresc spusele din articolele scrise in trecut de dumneavoastra :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din nefericire lumea in care traim, a ajuns sa fie vietuita de astfel de indivizi, care au devenit periculosi pentru pacea si linistea sociala.
      Foarte multi dintre semenii nostri, fie sunt pasivi, fie privesc cu neincredere un viitor care se anunta plin de ura si nu numai.Este imposibil ca atunci cand semeni vant sa nu culegi furtuna.
      Societatea trebuie sa isi produca anticorpii pentru a lupta pentru linistea si binele ei

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Comentariile injurioase sau jignitoare vor fi sterse
Asteapta moderare: