EXERCITIU DE IMAGINATIE !




             Sa facem un exercitiu de imaginatie !
                  Alegerile s-au incheiat si unul dintre candidatii votati de dvs, pe care il stiti sau pe care l-ati vazut in campania electorala " pe sticla"/oriunde  a iesit invingator.
            Dvs, comunitatea dvs, obstea in care va aflati aveti/are o problema deosebita, care necesita o interventie legala  sau o initiativa legislativa ca sa fie rezolvata.
            Exista o singura cale de rezolvare a problemei :
 sa va adresati in scris sau printr-o audienta  celui votat de dvs pentru  solutionarea legala a acesteea
.

            Aveti increderea, certitudinea ca veti fi ajutat-a(i) de catre aceasta persoana pe care ati aplicat stampila"votat"  (indiferent de optiunile dvs. politice sau de persoana votata) ?
            Raspunsul este previzibil intr-un mare procent dintre cazuri, deci intrebarea nu poate fi decat retorica.
            Am urmarit accidental sau nu, multe emisiuni, diferite imagini, cadre filmate, diferite ocazii in care am observat sau am ascultat interventii ale majoritatii  alesilor, iar pentru cei mai multi dintre candidatii de astazi, care nu au fost inca alesi  am observat comportamente sau interventii anterioare ocuparii demnitatii.
           Eu va pot scrie sau spune ce am observat eu la o mare majoritate a acestor persoane... si cele vazute se rezuma, in general, la doua cuvinte : "mai nimic" !
           

          As dori  sa gresesc eu si  sa avem minti luminate (daca si cat se poate) pentru alegeri bune !
             

Comentarii