VISE ? COSMARURI ?

           Nimeni nu mai stie nimic : cu carantina ? fara carantina, dar cu stare de alerta ? mai relaxata sau mai putin ?
           Pana la urma aceasta situatie a devenit  o "variabila" care depinde de cat il duce capul pe fiecare, de majoritatea parlamentara cu rol "eliberator"  precum "Armata Rosie" din starea de arest, in care  acest "popor obidit"  a fost aruncat de guvernarea asta toxica, nociva si de sorginte capitalista, cu influente corporatiste.
            E rau ?
            E bine  ?
            Dracu' stie ?
            Cu manusi sau fara ?
... si totusi numarul infectarilor a crescut.
             Fiti vigilenti, " dusmanul " sub  diferite infatisari, de "guvernanti ", de covid, care poate fi si el dusman de clasa, este peste tot. !
             "Noi", va spunem ca suntem mereu alaturi de" voi ", "noi" suntem si vom fi mereu  binefacatorii vostri. !             Chiar daca ramaneti maine fara nimic sau in fundul gol, intotdeauna veti simti o mana calda pe umarul vostru, mana "noastra ".
              M-am trezit cu greu. Am ochii aproape lipiti de somn.Merg sa ma spal pe fata cu apa rece.
              Imi dau seama ca am visat si  cu greu realizez ca de fapt, am fost manipulat prin vis.
              Nu stiu de unde mi se trage... pe cu....vant !
n.b.
         Orice asemanare cu realitatea este in vis 
         Am aflat cand m-an trezit ca am deviatie de sept sau doar am visat ca nu port nici masca.
         Cine stie ?
                       
               
    
       
        
             
            
          
            
           
           
            
     
            


         

Comentarii